قوانین
تمامی فعالیتهای این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در گیمیکا،خریدار مفاد توافقنامه و ضوابط گیمیکا را پذیرفته و نیازی به اخذ امضا از خریدار نیست.گیمیکا در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
بخش 1 : تمامی محصولات دارای 6 ماه پشتیبانی تضمین شده هستند و محصولات اشتراکی تا پایان زمان اشتراک دارای پشتیبانی هستند.
بخش 2 : هرگونه تبلیغ محصول در سایت دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه ها ممنوع بوده و دیدگاه منتشر نخواهد شد اگر مجددا از سوی یک کاربر این اتفاق بیافتد بلافاصله بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.
بخش 3 : استفاده از محصولات گیمیکا فردی بوده، فروش و پخش محصولات، در سایر مارکت ها و سایت ها ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده، توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش رفته یا به صورت رایگان در اختیار سایر کاربران قرار داده شده است، گیمیکا این حق را دارد تا دسترسی شما به نسخه های آتی محصول خریداری شده را متوقف ،حساب کاربری شما را مسدود کند
بخش 4 : خدمات گیمیکا به همان شکلی که هستند ارائه میشوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد.ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن،بی عیب بودن،امنیت و …ارائه نمیشود.همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویس های گیمیکا که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه میشوند،فاقد اعتبار بوده و گیمیکا هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد.
بخش 5 : حساب کاربری هر فرد برای خودش میباشد، حساب کاربری قابل انتقال نیست.
بخش 6 : خریدار میتواند تا زمانی که سایت فعالیت می کند به محصولاتی که خریداری کرده اند دسترسی داشته باشند بجز محصولات اشتراکی و مدت دار.
بخش 7 : برای دریافت تمامی محصولات مشتری باید بعد از خرید اقدام به ارسال تیکت در پنل کاربری کند تا محصول و فایل های مورد نیاز ارسال شود بجز محصولات دانلودی که فایل آنها بعد از خرید قابل دسترسی است.
بخش 8 : خریداران تنها از طریق تلگرام و دیسکورد و سیستم تیکتینگ میتوانند مشکلات احتمالی خود را اعلام کنند، ما در پیامک ، ایمیل و … پشتیبانی نداریم.
بخش 9 : خرید توسط افراد زیر سن قانونی ( ۱۸ سال ) بدون اذن والدین ممنوع است لیکن مسئولیت اعلام سن کاربر در سایت به صورت خلاف واقع به عهده ثبت نام کننده بوده و مسئولیت این موضوع با مرتکب شونده بوده و سایت هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
بخش 10 : خریدار حق توهین کردن در سیستم تیکتینگ یا راه های ارتباطی دیگر را ندارد، در صورت توهین، پرسنل پشتیبانی حق این را دارد دسترسی به فایل را بسته و حساب کاربری فرد خاطی را مسدود کند.
بخش 11 : برای استفاده از کل خدمات گیمیکا کاربران باید ثبت نام کنند و مشخصات ارتباطی خود را در پنل کاربری تایید کنند.
بخش 12 : باز گشت وجه :
الف : در صورتی که محصول خریداری شده از سمت شما (خریدار یا مشتری) قابل دانلود نباشد و بعد از ارسال تیکت 24 تا 72 ساعت فایل ارسال نگردد امکان عودت وجه فقط به کیف پول حساب کاربری مشتری در سایت امکان پذیر است ، توجه کنید این وجه قابل برداشت به حساب بانکی نیست و فقط قابل خرید از سایت میباشد (محصولات لایسنس دار ممکن هست در بعضی مواقع با تاخیر کوتاه ارسال گردد)
ب: در صورتی که اکانت های خریداری شده در گیمیکا به هر دلیل قابل تحویل نباشد کل مبلغ سفارش به کیف پول کاربر در سایت برگشت داده می شود ، توجه کنید این وجه قابل برداشت به حساب بانکی نیست و فقط قابل خرید از سایت میباشد.
پ : امکان بررسی ، تست فایل محصول تا 24 ساعت میباشد و بعد از گذشت این زمان امکان عودت وجه خریدار به هیچ عنوان وجود ندارد ، همچنین در صورت گزارش مشکل دار بودن محصول کمتر از 24 ساعت و در صورتی که بین 3 تا 7 روز پشتیبانی نتواند مشکل را رفع کند امکان عودت وجه به حساب کاربری فرد در کیف پول گیمیکا است ، توجه کنید این وجه قابل برداشت به حساب بانکی نیست و فقط قابل خرید از سایت میباشد.
ت : محصولات دارای لایسنس با توجه به این که از کمپانی های جهانی تهیه میشوند با توجه به قوانین اون پلتفرم ها بازگشت وجه انجام میگردد ، قبل از خرید حتما از طریق تیکت یا دیدگاه سوال کنید.
تبصره : تقریبا 70 درصد محصولات داخل سایت هیچ گونه محدودیت و لایسنسی ندارند و تنها تعدادی از محصولات بسیار کم و انگشت شماری دارای لایسنس میباشند.
بخش 13 : بعضی از محصولات که از فروشنده خارجی تهیه می شوند و گیم ایکس ان نقش واسط را دارد به دلیل نوسان ارز یا مشکلات فروشنده ممکن است قیمت محصول تغییر کند و خریدار می تواند مابه التفاوت محصول را پرداخت کند یا وجه به کیف پول سایت عودت داده شود گاها ممکن است روند تحویل این نوع از محصولات طولانی شده گیمیکا در این مورد مسئول نمی باشد و در صورتی که محصول بعد از گذشت 30 روز کاری از پرداخت قابل تحویل نباشد مبلغ پرداختی به کیف پول سایت عودت داده خواهد شد.
بخش 14 : بعضی از محصولات ممکن است گاها به دلیل توقف فروش توسط فروشنده اصلی یا تغییر قیمت قابل ارائه نباشد در این شرایط وجه پرداختی مشتری به کیف پول حساب کاربری در سایت واریز می شود.
بخش 15 : کاربران قبل از خرید باید اطلاعات لازم درباره محصول مورد نظر را کسب کنند، ما برای هر محصول توضیحات لازم را قرار داده ایم، اگر کاربر باز هم قبل از خرید با توجه به توضیحات محصول ابهامی داشت میتواند از بخش دیدگاه های همان محصول سوالات قبل از خرید خود را از فروشنده بپرسد، سپس خرید خود را انجام دهد، امکان عودت وجه به کیف پول در صورت خرید اشتباه امکان پذیر نیست.
بخش 16 : “گیمیکا” در برابر بن شدن و هک شدن یا هرگونه آسیب به اکانت مشتری و یا سخت افزار مشتری مسئول نمیباشد.
بخش 17 : بعد از ثبت تیکت کاربر باید 24 تا 72 ساعت منتظر پاسخ پشتیبانی یا دپارتمان موردنظر بماند.
بخش 18 : خریداران میتوانند نظرات خود را درباره محصول خریداری شده در دیدگاه همان محصول ثبت کنند، اما سوالات مربوط به مسائل فنی میبایست از طریق سیستم تیکتینگ ارسال نمیاند و دیدگاه های مربوط به پشتیبانی تایید نمیگردد.
بخش 19 : محصولات تحت عنوان اکانت دارای هیچ گونه ضمانتی از طرف گیمیکا نیستند و از فروشنده های خارجی تهیه می شوند و اطلاعات دریافت شده مستقیما به خریدار ارسال می شود و گیمیکا هیچ تغییری در آن ایجاد نمی کند در نتیجه در صورت هر گونه تداخل گیمیکا هیچگونه مسولیتی نخوهد داشت.
بخش 20 : محصولات با نام اکانت رندوم از فروشنده خارجی تهیه می شوند و ارزش و سایر موارد آن شانسی بوده و گیمیکا دخالتی در این مورد ندارد و به همان صورت فروخته شده توسط فروشنده اصلی برای مشتری ارسال می گردد و در صورت هر گونه تداخل گیمیکا هیچگونه مسوِلیتی نخواهد داشت.
بخش 21 : محصولات با نام اکانت کرکی یا اکانت بدون ایمیل دارای هیچگونه تضمین و ضمانتی از طرق گیمیکا نیستند و ممکن است از دسترس خارج شوند گیمیکا اکانت را از وب سایت خارجی دریافت به مشتری تحویل می دهد.
بخش 22 : برخی از آموزش های فروخته شده در گیمیکا ممکن است امکان سو استفاده و یا غیره را به فرد بدهد ، گیمیکا در این ظرایط در قبال استفاده مشتری به هیچ عنوان مسول نبوده و هدف از ایجاد این آموزش ها تنها آگاهی و حفاظت مشتری از حساب ها و سایر موارد خود می باشد لذا گیمیکا در قبال استفاده فرد از آموزش ها به هیچ عنوان مسول نمی باشد.
بخش 23: ممکن است برخی از آموزش های گیمیکا بعد از مدتی به دلیل تغیرات پلتفرم ها قدیمی و شده و یا ابزار های آن غیر قابل استفاده شوند در این شرایط مشتری باید منتظر انتشار بروزرسانی جدید آموزش بماند.
بخش 24 : محصولات ارائه شده به صورت لایف تایم ( دائمی ) در صورتی که نسخه مورد نظر از کار بی افتد شامل آپدیت نخواهد شد و مشتری باید در صورت نیاز نسخه ای که ممکن است با قیمتی دیگر و با محدودیت زمانی ارائه شود را خریداری کند.
بخش 25 : سورس کد ها و گیم ها یا سایر محصولات مشابه که در گیمیکا به فروش می رسد معمولا دارای قفل بر روی آیپی می باشد و باید آیپی سرور شما تنظیم شود تمامی مراحل و ران کردن این موارد به صورت رایگان توسط گیمیکا انجام می شود.
بخش 26 : محصولات با نا اکانت رندوم دارای هیچگونه ضمانتی نبوده و گیمیکا هیچگونه تعهدی در قبال مشخصات این اکانت ها ندارد و به دلیل خریداری از طرف خارجی به هیچ عنوان از وضعیت آن آگاهی نداشته و وارد این حساب کاربری نخواهد شد.
بخش 27 : “ گیمیکا ” ضمن پیش بینی نسخه پشتیبان تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیر مستقیم و اتفاقی (از قبیل از دست رفتن اطلاعات و هک و جنگ و سیل و زلزله و آتش سوزی و درگیری های داخلی واعتصاب و تحریم ها …) مسئول نمیباشد.
بخش 28 : محصولات ایرانی شامل قوانین کپی رایت ایران میباشند و محصولات خارجی که فارسی سازی یا هر عمل دیگری روی آن ها انجام شده باشد شامل قوانین کپی رایت نمیباشند.